Workshop Influencer Marketing

JPDatum: dinsdag 12 november 2019
Spreker: Jean-Paul Schaddé van Dooren, Marketingmanager, foodblogger, influencer
Kosten: 99,- euro excl. BTW, incl. drankjes en snacks
Locatie: Babbage Company, Amsterdam

Wat kun je verwachten?

Na afloop van deze workshop weet jij alles over influencers. In rap tempo gaat JP allerlei influencers langs, van vloggers tot bloggers en helden op instagram om je vervolgens vlijmscherp uit te leggen hoe jij je voordeel kunt doen met influencer marketing. Wat zijn de prijzen, hoe zorg je ervoor dat een influencer iets voor jouw merk doet - en hoe krijg je eigenlijk zo veel volgers?

Voor wie bedoeld?

Wil je influencer worden? Dan kan JP je exact uitleggen hoe je meer volgers krijgt. Maar eigenlijk is deze workshop meer bedoeld voor mensen in marketing en communicatie die meer willen weten over influencer marketing of er zelf mee aan de slag moeten. Van communicatieadviseur tot marketingmanager en specialisten in PR.

De spreker

Jean-Paul Schaddé van Dooren werkte als marketingmanager voor bloemenveiling Royal FloraHolland en T-Mobile. Tussen deze banen in nam hij een sabbatical om het platform Cityguys.nl op te zetten. Daarmee bereikt hij maandelijks gemiddeld een half miljoen mensen, die hij samen met andere guys enthousiasmeert voor de beste locaties om uit eten en drinken te gaan in steden in zowel Nederland als het buitenland.

Programma

18:30 - 19:00 uur Ontvangst met een drankje en een snack
19:00 - 21:30 uur Workshop (pauze tussendoor)
21:30 - 22:00 uur Afsluiten met borrel

Inschrijven voor de Workshop

inschrijven
Waar komt de naam Babbage vandaan?
Charles Babbage (1791-1871) was een Brits filosoof en uitvinder die bekend werd als de ontwerper van de eerste mechanische rekenmachine, de voorloper van de computer. Net als Charles Babbage staat Babbage Company voor ontwikkeling en innovatie.