Babbage Company lanceert nieuw werkgeversmerk: Babbage ziet je

Amsterdam - 08-09-2022. Babbage Company lanceert een nieuw werkgeversmerk & wervingscampagne. Met de campagne 'Babbage ziet je' wil Babbage Company de komende tijd veel nieuwe medewerkers aantrekken en verder groeien. De campagne richt zich zowel op communicatie- en contentprofessonals als op recruitment consultants.

Babbage ziet je

Monique van Vliet, Director Business Development, vertelt over het nieuwe werkgeversmerk: "Gedeelde drijfveren, waarden en werkgeluk zijn doorslaggevend voor een goede en duurzame match. Bij Babbage Company zien we niet alleen je kennis, kracht en karakter, maar juist ook je onvermoede talenten en dromen. Kortom: Babbage ziet je! Met deze persoonlijke insteek onderscheiden we ons op de arbeidsmarkt."

Eigen communicatie- & contentprofessionals

Het doel van de campagne is het aantrekken van communicatie- en contentprofessionals die via Babbage Company bij verschillende opdrachtgevers projectmatig aan de slag gaan. Carina Snaas, Director Operations: "Steeds meer grote opdrachtgevers, zoals o.a. de Gemeente Amsterdam en Provincie Noord-Holland, hebben behoefte aan een flexibele schil van professionals die in dienst zijn bij een full service communicatiebureau. En wij kunnen onze eigen communicatie- & contentprofessionals een geweldige diversiteit aan opdrachten, trainingen en opleidingen bieden!"

Sterke groei recruitmentteam

De campagne focust zich ook op uitbreiding van het eigen recruitmentteam. Voor de ontwikkeling van het nieuwe employer brand is gekozen voor een samenwerking met bureau Goals, expert op het gebied van non stop employer branding. Naast het werkgeversmerk en de campagne lanceert Babbage Company een nieuwe werkenbij-site: www.babbagezietje.nl en een onboarding- en opleidingsprogramma. 

Interested in working together?

Don't you have an account yet?
Create one instantly!

Sign up!