Professional in the Spotlights – Dionne Knooren, Online Marketeer (a.i.) bij AgroEnergy

“Ik bouw een skelet waarop voortgeborduurd kan worden”

Al ruim 21 jaar zijn wij de verbindende schakel in het netwerk van marketing- , communicatie,- en online professionals. We vinden voor zowel junior, medior als senior professionals passende opdrachten/projecten/functies. Dat zijn zowel interim-professionals (als zzp-er of via project- detachering), onze eigen pool Babbage-projectprofessionals (die in vaste dienst werken voor verschillende werkgevers) en professionals die op zoek zijn naar een nieuwe (vaste) uitdaging. We stellen je graag een aantal van hen voor! Deze keer in the spotlights: Dionne Knooren, Online Marketeer bij AgroEnergy.

De basis in online marketing

“Ik heb Social Management gestudeerd aan de Hogeschool van Utrecht met een specialisatie in Marketing Management aan de Christelijke Hogeschool Windesheim. Via een stage bij een PR-bureau ben ik in de marketing terecht gekomen. Ik was al veel bezig met social media en adverteren voor eigen projecten, met die stage kon ik die vaardigheden uitbouwen. Ik heb een heleboel geleerd over de customer journey en content marketing, dat was erg interessant.

Wat mij fascineert aan online marketing is de mogelijkheid dat je álles kan volgen en controleren. Dus je kunt precies zien wat de customer journey is en wat het gedrag is van de mensen door de journey heen. Met die kennis kun je heel veel bereiken. 

Ik wil mijn marketing-skills goed laten zien. Zo heb ik een aantal jaar een eigen website waar ik schrijf over zaken die te maken hebben met ondernemen: www.ondernemenalseenbaas.nl. Daar schrijf ik over online marketing.”