Workshop Customer Journey Mapping

Paul Postma

Datum: Donderdag 16 november 2017 
Spreker: Kathy van de Laar, EarlyBridge
Kosten: € 99,- excl. btw, incl. drankjes en snacks.
Locatie: Babbage Company, Amsterdam

In deze workshop gaat u de reis die de klant maakt – door de wereld van uw merk – zelf ervaren.

Customer journeys zijn een steeds belangrijker middel om de klantrelatie te begrijpen, te beïnvloeden en te managen. Customer journey mapping is een aanpak om een nieuwe klantbeleving te ontwerpen of een bestaande beleving te verbeteren. Maar hoe pak je het aan en waar begin je?

Wat kun je verwachten?

Tijdens de customer journey mapping workshop maak je kennis met de vijf building blocks van customer journey mapping. In de tweede helft van de workshop maak je zelf een eenvoudige customer journey map samen met andere deelnemers om te ervaren hoe je de theorie vertaalt naar de praktijk.

Voor wie bedoeld?

Deze workshop is bestemd voor professionals die inzicht willen krijgen in hoe customer journey mapping toegepast kan worden in hun praktijk.

De spreker

Early Bridge logo

Kathy van der Laar is oprichter van EarlyBridge, een bureau dat gespecialiseerd is in verandermanagement en customer experience. Zij heeft meer dan 20 jaar ervaring in CRM en direct klantcontact in de VS en Europa. Kathy adviseert bedrijven in klantgerichte strategieën en het vertalen van nieuwe concepten naar de praktijk.

Programma

18:30 - 19:00 uur Ontvangst met een drankje en een snack
19:00 - 21:30 uur Theorie & oefening (pauze tussendoor)
21:30 - 22:00 uur Afsluiten met borrel

Inschrijven

Waar komt de naam Babbage vandaan?
Charles Babbage (1791-1871) was een Brits filosoof en uitvinder die bekend werd als de ontwerper van de eerste mechanische rekenmachine, de voorloper van de computer. Net als Charles Babbage staat Babbage Company voor ontwikkeling en innovatie.