Workshop Gedragsbeïnvloeding

Spreker: Pieter Jan Troost: Strateeg en Persuasion Designer
Kosten: €99,- excl. BTW, incl. drankjes en snacks
Locatie: Babbage Company, Amsterdam
Persuasive design - gedragsbeïnvloeding ten gunste van het bedrijfsresultaat
Leer in één avond wat je moet weten en doen om 'gewenst gedrag' te creëren en mensen te beïnvloeden ten gunste van het bedrijfsresultaat: design vanuit gedragspsychologie.
WAT KUN JE VERWACHTEN
De laatste decennia is de gedragsbeïnvloeding almaar subtieler en preciezer geworden, mede dankzij het voortschrijdende inzicht in het menselijk gedrag en de beschikbaarheid van immens grote hoeveelheden data.
Op deze avond wordt een eenvoudig te volgen stappenplan gepresenteerd, waarmee je direct mee aan de slag kunt. Bedoeld voor marketing-, communicatie- en sales experts, designers en beslissers.
De sessie:
- Methode voor design vanuit gedragspsychologie
- Inspirerende cases van #1 brands
- Verassende inzichten in het gedrag van online klanten
- Tips en trucs om je marketingbudget slimmer in te zetten
Op deze avond wordt een eenvoudig te volgen stappenplan gepresenteerd, waarmee je direct mee aan de slag kunt. Bedoeld voor marketing-, communicatie- en sales experts, designers en beslissers.
De sessie:
- Methode voor design vanuit gedragspsychologie
- Inspirerende cases van #1 brands
- Verassende inzichten in het gedrag van online klanten
- Tips en trucs om je marketingbudget slimmer in te zetten
VOOR WIE BEDOELD?
Marketing, communicatie en online professionals
OVER DE SPREKER
Pieter Jan Troost is strateeg en persuasion designer.
Hij heeft maar één doel: meer resultaat. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op het design van bedrijfsstrategieën, websites, campagnes en apps.
Pieter Jan werkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten. Hij is regelmatig spreker op congressen, Beeckestijn Business School en NIMA.
Hij heeft maar één doel: meer resultaat. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op het design van bedrijfsstrategieën, websites, campagnes en apps.
Pieter Jan werkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten. Hij is regelmatig spreker op congressen, Beeckestijn Business School en NIMA.
PROGRAMMA
18:30 - 19:00 uur Ontvangst met een drankje en een snack
19:00 - 21:30 uur De workshop (pauze tussendoor)
21:30 - 22:00 uur Afsluiten met borrel
19:00 - 21:30 uur De workshop (pauze tussendoor)
21:30 - 22:00 uur Afsluiten met borrel