Op de hoogte blijven in een snel veranderend vak?

Door: JP Schaddé van Dooren 15-8-2019

Categorieën
:
Nieuwsberichten,

Wat weet jij van podcasts? Of van Programmatic advertising? Cassettebandjes verdwijnen, bioscopen zijn echter ongekend populair. Radio en TV zijn here to stay, maar hoe ga je om met Netflix en wat moet je met video en influencers?

Er komt een Youtuber langs in je organisatie en jij moet deze te woord staan? Dan is een korte mediatraining een goed idee. Je hoeft namelijk niet exact van alle onderwerpen in je vakgebied op de hoogte te zijn, maar een leven lang leren betekent ook voor marketeers communicatieprofessionals en onlinespecialisten : jezelf steeds in iets nieuws verdiepen!
De Babbage Academy is al jarenlang een goedbezocht initiatief van Babbage Company, waarin een gevarieerd aanbod aan masterclasses en workshops over actuele onderwerpen in het vak wordt georganiseerd. Laat je in één avond bijscholen op een onderwerp naar keuze!

Skills en competenties van nu
Bij Babbage Company spreken we per jaar honderden marcomprofessionals. Daardoor zijn we goed op de hoogte van hun wensen voor the next step. En kunnen deze wensen matchen met de eisen die onze opdrachtgevers stellen aan nieuwe vaste (en tijdelijke) medewerkers! We zitten dicht op het netwerk en daar richten we ook ons programma van workshops en masterclasses op in. Van workshops in mediatraining tot het inpassen van podcasts in je contentstrategie en Influencer Marketing, in de Babbage Academy pakken we de onderwerpen van nu beet om professionals up-to-date te houden. Ook de beste trainer van Nederland (volgens Springest) staat weer op de agenda, met een crash course Online Marketing via een drieluik aan workshops : Analytics, SEA, & SEO. Kortom: voor elk wat wils! Check het uitgebreide programma hieronder.

20 jaar Babbage Company
Babbage Company bestaat in 2019 20 jaar! Al 2 decennia zijn we de verbindende schakel in het netwerk van marketing, communicatie en online professionals, voor zowel vaste functies als interim posities in profit en non profit. Als intermediair gaan we uit van onze kernwaarden persoonlijk, betrokken en deskundig en daarom investeren we graag in de inhoudelijke ontwikkeling van het marcomvak.

Programma Babbage Academy
Voor een volledig overzicht kijk je op de pagina van de Academy.

Dit zijn de sprekers die de masterclasses en workshops verzorgen: Frank Kromer, Dennis Mickers, Elja Daae, Renata Verloop, Gea Wolfslag, Regina van de Berg, Pelpina Trip, Silvie de Peijper, Cherique Cuppen & JP Schaddé van Dooren.