Workshop Neuromarketing door Letty de Nijs

Music Meeting Lounge, Amstelveen
5 april 2022

Workshop 'Van marketeer naar verleider: neuromarketing in de praktijk'

Marketing en communicatie draait om verleiding. Het verleiden van de ander om in te gaan op jouw verzoek. Dat verzoek kan zijn het aanpassen van een bepaalde gewoonte (minder autorijden), het kopen van een product of het gaan gebruiken van een dienst.

Om op dat grote verzoek in te kunnen gaan begint je doelgroep aan zijn reis met enorm veel kleine contactmomenten. Ieder contactmoment is een 'mini verzoek' en dus een moment waarop men besluit om wel of niet verder te gaan met zijn reis.

Door te begrijpen hoe ons brein werkt en welke aannames ons brein allemaal maakt (biases), kun je jouw doelgroep continue prikkelen om de volgende stap te zetten.

We bespreken de kracht van ons onbewuste, staan we kort stil bij hoe het brein werkt, bespreken we een aantal praktische handvatten en komen er veel cases voorbij. Je hebt na het webinar gegarandeerd een aantal ideeën opgedaan waarmee je direct aan de slag kunt met het opzetten of verbeteren van jouw grote en kleine verzoeken.

Wanneer: 5 april 2022
Waar: Music Meeting Lounge, Amstelveen
Kosten: 120,- (ex. btw, incl. snacks & drankjes, koffie & thee op locatie)

Wat kun je verwachten?

In deze workshop bespreken we de kracht van onsonbewuste, staan we kort stil bij hoe het brein werkt, krijg je een aantal praktische handvatten aangereikt om zelf toe te passen en komen veel cases voorbij. Je hebt na de workshop gegarandeerd een aantal ideeën opgedaan waarmee je direct aan de slag kunt.

Zo veel mogelijk verdeeld over verschillende touchpoints van de klantreis, omdat de technieken werkelijk iedere vorm van communicatie kunnen verbeteren. Naast de voor de hand liggende website en leadpagina's dus ook aandacht voor onderlinge communicatie en zelfs binnen de opvoeding. Communicatie is overal en dus overal te optimaliseren.

Voor wie bedoeld?

De workshop  is voor alle communicatieprofessionals binnen de (Rijks-)overheid, het bedrijfsleven en non-profit.

De spreker

Letty is gespecialiseerd in neuro(gedrags)marketing en helpt organisaties om meer rendement uit hun marketing te halen. Hoe? Door elk contactmoment te optimaliseren op basis van beschikbare data en haar kennis over onbewuste (beslissende) brein. Is er nog geen data of staat de marketing nog in de kinderschoenen? Dan zet ze met hetzelfde gemak een strategisch plan op.

Door haar passie voor Persuasive- en Neuromarketing heeft ze in 15+ jaar resultaat weten te boeken voor A-merken als Persgroep, Oranje Fons, Provincie Utrecht, AOG, Filosofie Magazine (Veen Media), Stage Entertainment, OHRA en vele anderen. Maar ook zeker voor kleinere organisaties met minder bereik en budget. Letty deelt haar kennis op podia, in workshops, webinars en trainingen (zowel voor dedicated klant teams als individuele training en coaching).

De mens achter de kennis? Letty is charmant chaotisch, fan van haar Vans en rijdt het liefst rond in haar oldtimer Mercedes busje, tenzij ze op haar snowboard in de poedersneeuw staat.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lettydenijs/
Clubhouse: https://www.joinclubhouse.com/@letsgoneuro

Inschrijven


Klik om je aan te melden voor deze workshop. De afronding van je inschrijving gaat nu via de website van De Redactie. Je komt direct in het winkelmandje, waar je je inschrijving kan afronden. Vervolgens ontvang je een bevestiging van je inschrijving en een factuur.

Blijf up-to-date

Blogs en nieuws

Meld je aan

Heb je nog geen account?
Maak er dan direct één aan!

Schrijf je in!

Babbage Company gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.