Workshop FANstrategie

Music Meeting Lounge, Amstelveen
7 december 2021, Music Meeting Lounge, Amstelveen

Workshop FANstrategie

Een organisatie met veel fans is enorm krachtig. Je wilt fans die ambassadeur zijn voor de organisatie in hun eigen sociale neterk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans zeer waardevol in de communicatie. De vraag is: hoe maak je als bedrijf mensen fan van jou? In deze workshop neemt Wil Michels je mee in deze strategie! 

Wanneer: dinsdag 7 december 2021
Tijd: 18.30-22.00 uur
Locatie: Music Meeting Lounge, Amstelveen
Kosten: 130,- (ex. btw, incl. koffie, thee, drankjes & fris én het boek Fanstrategie!)

Wat kun je verwachten?

Scherpe inzichten, verrassende perspectieven, humor en praktische tips. Na deze workshop ben jij fan van de fanstrategie.

Vaak is een organisatie op zoek naar nieuwe doelgroepen, terwijl ze geen oog heeft voor wat er al is. Er zijn namelijk al fans die van haar houden. Bijna elke organisatie heeft fans, maar te weinig activeren ze. Fans zijn geen doelgroep van de organisatie en het merk, ze zijn er deel van. Fans ga je niet alleen informeren, met fans werk je ook samen. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen. Dus waar begin je?

Fanstrategie gaat om persoonlijke aandacht, gedeelde herinneringen, samen plezier maken, om storyelling.  Fanstrategie gaat om geven, niet om krijgen. Kortom: alle redenen je in de fanstrategie te verdiepen, nieuwe modellen te leren en verrassende inzichten te verkrijgen.

Voor wie bedoeld?

Voor alle communicatieprofessionals, marketingspecialisten die ook vinden dat in hun vak identificatie, emotie en relatie essentieel zijn. En voor iedereen die zin heeft in een inspiratieboost met nieuwe inzichten en praktische toepassingen.

De spreker

Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is auteur van Handboek Communicatie en Communicatiestrategie. Twee jaar nam hij de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Dat boek is binnen een half jaar al klaar voor de tweede druk. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI en de Universiteit van Antwerpen. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie.

Programma

18.30-1900: Inloop
1900-21.30: Workshop, met pauze tussendoor
21.30-22.00: Borrel

Meld je aan

Heb je nog geen account?
Maak er dan direct één aan!

Schrijf je in!

Babbage Company gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.