Workshop Brand Story in 3 stappen

Datum: Dinsdag 13 november 2018
Spreker: Hans de Koning, eigenaar Locomotive, merk- en communicatieadviesbureau
Kosten: € 99,- excl. BTW, incl. drankjes en snacks
Locatie: Babbage Company, Amsterdam

Het positioneren van een organisatie(merk) is minder ingewikkeld dan je misschien denkt. Het is eenvoudigweg een kwestie van heldere keuzes maken. Hoe? Door antwoorden te vinden op 3 existentiële vragen:
1. Wie ben je? (identiteit)
2. Wat drijft je? (missie/purpose)
3. Waar sta je voor? (belofte)

“Brand Story in 3 stappen” reikt je op interactieve wijze de tools aan die helpen de antwoorden te vinden op deze vragen. Het is een praktische en bewezen succesvolle manier om in slechts een paar uur (!) tot een messcherpe en inspirerende positionering voor je organisatie(merk) te komen.

Programma

18:30 - 19:00 Ontvangst met een drankje en een snack
19:00 - 21:30 Programma workshop.
- Merkpositionering: de theorie
- Merkpositionering in 3 stappen (aanpak en oefenen, cases)
21:30 - 22:00 Afsluiten met borrel

Inschrijven

Waar komt de naam Babbage vandaan?
Charles Babbage (1791-1871) was een Brits filosoof en uitvinder die bekend werd als de ontwerper van de eerste mechanische rekenmachine, de voorloper van de computer. Net als Charles Babbage staat Babbage Company voor ontwikkeling en innovatie.