Data en communicatie groeien steeds meer naar elkaar toe. Data wordt meer en meer de drijvende kracht achter beslissingen. Ook als communicatieprofessional krijg je hier dus veel mee te maken. Maar toch klinkt de wereld van data vaak onbereikbaar. In deze aflevering van COMPOD slaat Monique de brug tussen datamarketing en communicatie. Dat doet ze door in gesprek te gaan met David den Besten, freelance Senior Online Marketeer. David leert je hoe je uit je comfortzone stapt en op een laagdrempelige manier kunt beginnen met data.
Welkom bij COMPOD, de communicatiepodcast van Babbage! Er gebeurt veel in het communicatievak en er zijn zoveel mooie verhalen te vertellen. Daarom verkent Monique van Vliet, Managing Partner bij Babbage, elke derde dinsdag van de maand een ander thema binnen communicatie. Iedere aflevering gaat zij in gesprek met een expert uit het vak. Geproduceerd door podcastbureau As we Speak.
Data en communicatie groeien steeds meer naar elkaar toe. Data wordt meer en meer de drijvende kracht achter beslissingen. Ook als communicatieprofessional krijg je hier dus veel mee te maken. Maar toch klinkt de wereld van data vaak onbereikbaar. Samen met David den Besten, freelance Senior Online Marketeer, slaat Monique de brug tussen datamarketing en communicatie. David leert je hoe je uit je comfortzone stapt en op een laagdrempelige manier kunt beginnen met data.