Professional in the Spotlights: René Teuwen, Manager Marketing en Communicatie (a.i.) bij Bazalt Groep

“Het gaat erom het gezamenlijk belang uit te leggen en daar draagvlak voor te krijgen”

Al meer dan 20 jaar zijn wij de verbindende schakel in het netwerk van marketing-, communicatie- en online professionals. We vinden voor zowel junior, medior als senior professionals passende opdrachten/projecten/functies. Dat zijn interim-professionals, onze eigen Babbage Professionals die op detacheringsbasis werken en professionals die op zoek zijn naar een nieuwe vaste uitdaging. In ‘Professional in the Spotlights’ stellen we ze graag voor!

Deze keer in the spotlights: René Teuwen, Manager Marketing en Communicatie (a.i.) bij Bazalt Groep.

Hoi René, hoe ben jij in de communicatie terecht gekomen?

“Na mijn studie Management Science aan Boston University ben ik begonnen bij een verzekeringsmaatschappij. Ik merkte dat de reclamebureaus waar we mee werkten niet goed wisten wat een verzekering als product inhield en zich daar ook niet in verdiepten. Toen dacht ik ‘dat kan ik ook’ en ben ik een reclamebureau begonnen. In eerste instantie maakte ik alleen reclame voor verzekeringen, maar later oriënteerde ik me breder. Na achttien jaar had ik genoeg van reclame en ben ik me als marketing manager gaan richten op interimopdrachten. Vooral bij complexe zaken als fusies of overnames.” 

 

Kun je iets vertellen over je project bij de Bazalt Groep?